KLIK SINI

                                                                                                                             
KLIK SINI MODEL PENAPIS UDARA
BERNAFAS DENGAN LEBIH SIHAT DENGAN PENAPIS UDARA HEBAT KELUARAN COWAY. PENAPIS UDARA COWAY MEMPUNYAI 4 MODEL HEBAT SANGAT MEMBANTU DAN SESUAI MENGIKUT KEPERLUAN DAN MASALAH KELUARGA ANDA. NAK TAHU LEBIH LANJUT KLIK BUTANG DIATAS

promosi penapis air coway terkini untuk pakej sewa-beli

promosi penapis air coway terkini untuk pakej sewa-beli


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,
Dalam post kali ini, saya akan bercerita tentang promosi penapis air coway terkini iaitu bulan 03 2018 untuk pakej belian secara BAYARAN BULANAN.
Promosi nya adalah dari sekarang sehingga 25hb march 2018, TIADA YURAN pendaftaran dikenakan. ( REBUT PELUNG INI KERANA IA LAST PADA BULAN INI )


Untuk sewa penapis air coway ini jika tanpa promosi adalah yuran pendaftaran asal Rm200 + sewa advance 1 bulan Rm125 = Rm325 sepatutya kena bayar sebagai permulaan. Tetapi sekarang anda hanya perlu bayar Rm0 + sewa advance 1 bulan Rm125 = Total Rm125 sahaja! sebagai permulaan.
Dalam 4~5 hari bekerja, datangla pihak technician coway untuk buat pemasangan di rumah/pejabat anda. Dan bulan MEI 2018 baru start pembayaran seterusnya

" SEPANJANG BULAN MAC FREE GUNA TANPA BAYARAN. UNTUNG JIKA ORDER PASANG AWAL "
Servis, waranty kerosakan serta spare parts dan penukaran filter adalah percuma/termasuk sekali sepanjang tempoh penyewaan. Tiada apa-apa bayaran tambahan kecuali bulanan Rm125 itu sahaja.
Oh ya, kontrak bulanan  ialah minima 3 tahun dan maksima 5 tahun. Selepas 3 tahun, anda boleh (i) Pulangkan semula atau (ii) Teruskan sewa. Jika anda cukup sewa 5 tahun, produk akan menjadi hakmilik anda dah, tak perlu dipulangkan lagi.
Jadi macam mana? Berminat nak ambil promosi sekarang? Jarang-jarang sekali coway buat promosi tanpa yuran pendaftaran. Jika anda dah lama rasa nak pasang penapis air coway, rebut peluang ini. Sah sehingga 25 MARCH 2018 je tau. Beberapa hari je lagi tinggal.
Oklah, itu sahaja post untuk kali ini. saya harap anda jelaslah dengan promosi penapis air coway untuk pakej bayaran ansuran bulanan 03 2018.
Sebarang pertanyaan lanjut atau anda ingin membuat tempahan, bolehlah berhubung terus dengan agen egen coway hafiz... Caranya klik sahaja logo gambar muka hafis  di bawah dan terus anda disambung ke wtshap personal no hafis dengan anda. Terima kasih, jumpa lagi.

BELI SATUJIMAT..BELI COMBO SET LAGI JIMAT..


 KLIK SINI NAK ORDER



No comments:

Post a Comment

SILA TINGGALKAN PESANAN ANDA DI SINI ?